Verzekerde Verzending

WAT WORDT GEDEKT MET VERZEKERDE VERZENDING BIJ SOLII

VERLOREN TIJDENS TRANSPORT
Als uw pakket tijdens transport door PostNL of DHL verloren gaat, neem dan binnen 30 dagen na aankoop contact op met ons klantenserviceteam. Wij starten een onderzoek bij PostNL of DHL. Als zij het onderzoek afronden en uw pakket(ten) als verloren verklaren, ontvangt u een winkeltegoed ter waarde van uw bestelling.

GELEVERD OP EEN ONJUIST ADRES
Als uw tracking aangeeft dat uw bestelling is geleverd met een handtekening, maar u deze niet hebt ontvangen, neem dan binnen 10 dagen na de verwachte leveringsdatum contact op met ons klantenserviceteam. Wij starten een onderzoek bij PostNL of DHL. Als wordt vastgesteld dat het pakket verkeerd is geleverd en niet kan worden teruggehaald, ontvangt u een winkeltegoed ter waarde van uw bestelling.

BESCHADIGD TIJDENS TRANSPORT DOOR POSTNL OF DHL
Als uw pakket aankomt en beschadigd is door PostNL of DHL, neem dan binnen 10 dagen na levering contact op met ons klantenserviceteam. U dient foto’s van het beschadigde pakket en de inhoud aan te leveren. Als wordt vastgesteld dat de schade tijdens transport is ontstaan, ontvangt u een winkeltegoed ter waarde van uw bestelling.


WAT NIET GEDEKT WORDT MET VERZEKERDE VERZENDING BIJ SOLII

VERKEERD ADRES OPGEGEVEN
Als u een verkeerd adres hebt opgegeven en het pakket is daar geleverd, kunnen wij geen vervanging of winkeltegoed aanbieden.

PAKKET NEERGEZET & GESTOLEN
Als u toestemming hebt gegeven om uw pakket op uw adres achter te laten (bijvoorbeeld “op een veilige plek”), kunnen wij geen vervanging of winkeltegoed aanbieden als het pakket verdwijnt.

U kunt er altijd voor kiezen om af te zien van pakketbescherming door dit uit te vinken in uw winkelmandje. Houd er rekening mee dat wanneer u geen pakketbescherming toevoegt, u niet gedekt bent bij verlies, verkeerde levering of beschadiging tijdens transport.